lördag 31 januari 2009

Utgång på gång!!!

Halloj...
Håret i ordning, nja nästan då, kläderna bestämda, redan??? Vilat en stund??? och oj, vilken lång väntan det blir när allt är klart och man inte ska iväg förrän om ett par timmar *skratt*
Jag brukar blir klar si så där 5 minuter innan vi ska vara på plats, dit det är tänkt, så det här är ngt helt nytt för mig!!?

Igår var en lång dag på jobbet, dock mckt lugnare än torsdagen som var närmast kaosartad, men i morse halvåtta ringde Malle och frågade efter grindkoden, för hon skulle jobba och kom inte in på området *suck* näe, jag hade inte den och våra chefer ( i vanliga fall väldigt förutseende och ordningssamma) hade glömt lämna den, så Malle fick helt sonika ringa vaktbolaget och be om hjälp...Hoppas det löste sig!

Har bara varit hemma och myst med barnen idag, M jobbade mellan 11 -14, så vi andra tog en mysdag här hemma vi. M har kommit hem för ett tag sen och har nu tagit med sig barnen och åkt iväg på gamla IP för lite skridskor :)

Kvällen ser jag fram emot, vi ska vara hemma hos Jenny, ett gäng tjejer, som jag inte träffar så ofta nu för tiden, sen blir det krogen, vart vet jag inte och inte spelar det ngn roll heller...Ska bara bli så skoj att få träffa dem, kan vara vart som helst, det kvittar... :)

Så nu ska jag väl gå och ja??? jo men jag kan nog fixa lite med...tja..inte vet jag, men soft å härligt är det att inte behöva stressa ett endaste dugg!

Ha en toppen kväll Ni med, för det tänker jag verkligen ha!
Pussar från mig...

Inga kommentarer: