fredag 16 januari 2009

Ont, ont, ont....

Hej...

Uuh...vilken lång dag! *L* Jobbigt att kliva upp imorse (-19 grader) och jobbigt att jobba! Har så fruktansvärt ont i foten och benet så jag är rätt så grinfärdig för tillfället. Gick iaf bra på jobbet ändå *L*, ska iväg imorgon också, börjar 07.00 både lördag och söndag *blä*

Till veckan inget jobb inbokat men en massa annat,,,
Ska boka tid till läkaren om inte mitt onda i ben och fot gått över, väntar på Anticimex som kommer t veckan och ska leta mögel, tisdag; tid hos doktorn för Oliver, måste även boka tid hos Optikern för Saga samt att jag ska ner på Arbetsförmedlingen på måndag för att skriva in mig, har jue klarat mig från det ända sen i maj/juni förra året, vilket har varit Gudomligt skönt!
Men idag var sista dagen på Eng.kursen så det är la dags nu igen då...
Sen vet jag jue förstås inte om jag blir utringd på jobb, idag var t ex 4 st av 12 personal sjuka eller hemma och vabbade.

Näe nu orkar jag inte nå mer idag, är fruktansvärt "grinig" när jag har så här ont hela tiden och jag har knappast råd att vara hemma från jobbet (vem har det?) Så...Det som inte dödar, härdar!

Har ätit tacos idag och kom hem till ett dukat bord, jätteskönt! sånt blir man så himla glad av *L*

Ha en skön kväll alla Söta därute!
Kramar...

Inga kommentarer: