fredag 9 januari 2009

Hmm idag hände inte mycket...

Gokväll på Er!

Lite skön musik, så här på fredagskvällen...


Ojojoj vad länge jag sov idag, Välbehövligt! (antar jag) M och barnen åkte iväg t jobb, dagis och fritids och jag stannade hemma och sov jag, hehe (så var det med den pluggdagen)
Hmm, klev iaf upp strax före 11.00, slängde ut täcken på vädring och körde en maskin tvätt...

Gick ner och roddade en stund (roddmaskin), duschade och tog en promme ner på stan. Bank och mataffär avklarades, innan jag mötte upp M och åkte och hämtade hem barnen.
Väl hemma så gjorde jag lasagne, en höjdare här hemma :) Sen så har väl det inte hänt mckt mer denna dag... :)

Imorgon ska Oliver t bästa kompisen efter frukost, sen ska Saga iväg på kalas på em och där ngnstans ska min lillasyster vara barnvakt, så att jag får ut och övningsköra igen...NI är härmed VARNAD! *skratt*

Tänkte lägga ut lite mer bilder från andra delen av 2008, men jag orkar inte i kväll, kanske senare eller imorgon, men nej, inte nu...

Är fortfarande så grymt "krogsugen" men denna helg blir lugn och nästa helg jobbar jag fre-sön, men sen helgen efter det. Då SKA jag ut!!! så är det bara ;)

Näe ni goa läsare, nu ska fröken Grälls lägga omkull sig i soffan m en kopp mintte och lite fredagsbilagor. Avsluta dagen slött när man började slött, hihi...

Ha en finfin kväll, vad ni än hittar på!
Kramar...

Inga kommentarer: