tisdag 13 januari 2009

Tidig kväll i kväll...??!

Hej igen...

Så är denna dag snart till ända också...Kanske inte för Er riktigt än, men jag ska lägga mig tidigt ikväll (är tanken iaf) Ska jobba imorgon och eftersom M är borta måste jag börja dagen m en promme t jobbet, strax efter kl 06. ska jag börja vandringen *stånk* ska jue vara ombytt och klar till 07.00. Mamma kommer in kl 06. och får upp barnen och skjutsar dem till dagis och skolan. De börjar inte förrän 08.00, så det är skönt att de får vara hemma den där stunden på morgonen.Tack så mycket, mamma!

Blev en liten promme till idag, gick och hämtade barnen, sen kom mamma och hämtade oss *skratt* ja, ngn måtta får det väl vara!
Hem å myste och plockade lite, fixade käk som idag bestod av stuvade makaroner/ morötter (har svårt för pasta jag) och stekt falukorv. Gjorde även en wok m quorn till mig i matlåda. Då inte korven räckte t matlåda.

Saga for iväg på skytte, kom hem som en sol då hon satt nytt personligt rekord.Vi firade med lite bullar till kvällsfika!
Nu har jag precis varit och pussat mina änglar gonatt och ska strax hänga en tvätt och packa lite till oss imorgon bitti. Sen är det soffläge en stund innan det är sängens tur...

Ha en fin kväll!
Kramar.....

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! vad kul att du är med och tävlar :D
ställ gärna en fråga i min frågestund (A)
kramar!