söndag 25 januari 2009

I love snö,snö, snö! Så här ska en riktig vinter vara!

Halloj!
Men vilket underbart väder vi fått :) Jag fullkomligen älskar snö i mängder...
Vad har Ni läsare för väder? Ser det likadant ut i hela Sverige? Nyfiken???

Idag har jag bara varit hemma och gjort ingenting... Eller tja...saker har jag gjort...
Efter frukosten i morse så gick jag och barnen ut och gjorde snögubbar, efter en stund så kom Malin, Filippa och Norton, så jag och Norton hade ett sjuj-a snöbollskrig, haha, killen är inte ens tonåring och jag fick så mckt spö så ni förstår inte *skratt*

Filippa stannade kvar, så vi gick in och fixade lunch. Barnen lekte och M sprang i tvättstugan...
Sen hade dan bara försvunnit på ngt konstigt vis och kl var 18 och det var dags att säga hejdå t Filippa. Dusch och nedvarvning av barnen och nu...??? Bara att ladda om för en ny vecka..

Imorgon ska jag t Arbetsförmedlingen och träffa min nya handläggare, ringa lite samtal och lite annat jox. Tisdag huserar jag på Funemässen ett par veckor framåt :) Längtar! Ska bli så himla skoj! Så till veckan jobb, handling, betala räkningar *suck* och bara ladda för lördag, då jag ska ut på krogen med girlsen!!! Tjoho! Vad jag ser fram emot det...

Ha nu en mysig kväll och en toppen måndag när den väl börjar!
Pussar från mig...

2 kommentarer:

meaculpabellus sa...

ÄNTLIGEN!!! =)

En vuxen som älskar snö som jag!!!

Mer snö åt folket! ;-)

Kram // Anna

Anonym sa...

snö är ett helvete.. blött å kallt blir det :P tur att man bor i skåne, här har vi regn och lagom småkyligt.

Ha det/ Sebastian