onsdag 7 januari 2009

Fortfarande min lediga dag :)

Halloj alla söta läsare!

Jag förstår inte varför jag är så himla tvärslut hela tiden...visst jag har en förkylning i kroppen, men man kan väl inte bli knockad så här av en vanlig förkylning, eller???
Hur som helst, TJATIGT!!! för jag har hur mckt saker som helst som jag vill hitta på, men det går bara inte...
Jag satt igång ugnen för en halvtimme sedan, tänkte att jag skulle grilla kycklingen till morgondagens middag, eftersom vi alla jobbar och inte är hemma förrän 16.30 (tidigast), men jag vet f-n mig inte hur jag ska ta mig upp från soffan *suck*

Idag var jag och barnen hemma och poade bara, efter lunch gick de ut och åkte pulka,M kom hem precis när jag "fått ut dem" så då tog jag en dusch, sen tog mamma "över" barnen så åkte jag å M och handlade (både mat och kläder t M på Hollywood) och så åkte vi och övningskörde, idag ute på flygstaden. Gick ganska bra, tycker jag nog, haha men så får man bara köra 30 där inne på hela området oxå *skratt* Hem och gjorde ingenting, barnens moster kom över och spelade spel m kidsen, M drog iväg och köpte pizza och kebab t middag...

Imorgon sjukhusköket igen, då på dieten, helt klart den krångligaste "avd." på sj.köket, men också den roligaste för man måste verkligen tänka hela tiden för att få ihop det rätt. Får jue liksom inte bli fel, gelekost, timbaler, skon-och gallkost, allergier, laktos, gluten, hackad mat, puread mat, flytande kost *puh* Mycket små kantiner, men som sagt, skojigare än det låter..

Nu är gubben ute och går och själv ligger jag här och funderar vart jag ska prioritera orken???hänga tvätten, nja, fixa kycklingen nja, packa barnens ryggor till imorgon nja, packa mina jobbkläder nja...Tror ni det gör sig självt om man ignorerar det tillräckligt länge?? :) Jag vill så gärna tro det ;)

Önskar Er en fin kväll och en god natts sömn!
Zzzzzz.......*sover nästan*

Inga kommentarer: