lördag 24 januari 2009

Mera bilder å avslöjande av min "hemlighet" *skratt*

Gokväll...
Ok så snön kom några minuter efter jag skrev förra blogginlägget *skratt* och snöar, det gör det fortfarande och blåser. Supermysigt! Iaf när man inte måste ut...

Efter att ha ätit lunch så fixade jag och Oliver chokladbollar.Sen for vi ut t Söderala en sväng jag, M och Oliver, trevligt, stannade en liten stund och surrade "skit" sen for vi och handlade lite godis.
Väl hemma tog de andra två ett bad och jag bakade pizza. Drack lite vin t maten och sen var det full fart i tv-spelets underbara???värld. Bowling och boxning stod på schemat *L*
Vid 19-snåret dök Sagisen upp och vi avslutade kvällen m körslaget.

Och nu sitter vi här (halvligger) i soffan och bara är och det är såå sköööönt!

Haha ja just det, kan vara dags att berätta om vad jag har anmält mig till som jag inte var redo att berätta för er häromdagen...
Jo, jag och Sofia P har anmält oss till en kurs i poledancing *skratt* (det är INTE NAKET OCH INTE STRIPTEASE!!!) uhh, får handsvett bara jag börjar tänka på det. Känns helt galet, men så j-a roligt! Så snart kör vi igång.... Man lever bara en gång så när Sofia frågade mig så var första reaktionen : *asgarv* du är inte frisk på en fläck....men efter en liten stund började jag vackla: nja, njäe, mm, kanske...jo vi gör´t! Superskoj att testa ngt nytt, haha...
Sen hur det går, *skrattar* vill jag faktiskt inte tänka på...Så nu vet ni! :)
Här kommer lite mer bilder som utlovat *L*, dessa är från mitten av hösten -08 och framåt...
Saga och Oliver, mina allt!
Så här har min familj sett mig alldeles för mycket denna höst och vinter, i soffan framför datorn, med studier, som tyvärr inte gick så bra som jag önskat...
Halloweenfirande!
Jag hann även att rusta vårat sovrum, som ni ser tvingades jag bredspackla hela rummet *suck*
Om våren och sommaren bjöd på många sköna fester, så var det inte riktigt samma utrymme och ork för det under hösten, men jag lyckades klämma in ett dygn i Gävle hos Maria :)
Sen var det helt plötsligt december och dags för luciafirande, julpyssel och mys!
Oliver och Linnea, här på dagis!
Saga och Elias, som växer alldeles för fort...
Eftermiddagen/kvällen före julafton fick vi finfrämmande av Maria och hennes fina mor Gunilla! Mckt trevligt!
JULAFTON!!!
Mr M, himself på juldagsfest hemma hos oss!
Maria, ovan
Här nedan följer lite action med våra gäster *fniss*
Johan

Maria, ovan

Mattias, nedan

Men vi spelade inte hela kvällen, vi hann även med köksbordet där det mesta avhandlades *L* Nedan, Anna..

Jag, som i vanlig ordning inte fixar det här med bilder, men man offrar sig *skratt*

Måste bara pussa lite på den bästaste Maria jag vet!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan igen och se fram emot en ny underbar dag imorgon...
Sov gott för det tänker jag göra!
Kramar till Er...

Inga kommentarer: