onsdag 21 januari 2009

Haha... äntligen händer ngt oförutsett???

Hej...
Dagen har knappt börjat här eller hur man nu säger...*klia*

Ska strax ta en promme i det fina vädret. Men måste bara in och säga att jag nu (enligt mig själv) har gjort ngt helt galet...
Kommer nog få höra att jag har 30-årskris etc....men det får jag bjuda på. *skratt*

Tack Sofia P för dina galna upptåg! Kan bli hur skoj eller hur fel som helst, men jag ser fram emot det *L* Tro´t eller ej??!!!

Vad jag har gjort kommer jag inte berätta för Er än, men jag väntar själv med spänning,haha...Kanske bjuder på några bilder så småningom??? Kanske inte så troligt, men jag kommer åtminstone låta Er veta....

Idag har Oliver beställt korvstroganoff och ris, så det får la bli dagens middag det,
Sen börjar jag se fram emot nästa helg (31 jan) då jag ska ut på en krogrunda med tjejerna...Var länge sen nu, så det blir nog super duper kanoners.... ;) Men till helgen blir det lugnt och skönt!

Ha nu en fin dag och var rädd om Er!
Kramar i massor....

Inga kommentarer: