lördag 17 januari 2009

Tja,,, det var väl lördagen det ;)

Halloj!

Så där ja, bara en dag kvar att jobba då, alltså Söndag!

Har fortfarande grönj-igt ont i foten, så nu finns det ingen återvändo till veckan, får la bli besök hos el doctore...*suck*

Har jue vart och jobbat idag, det är sån skillnad att jobba helger där, vi var 6 personal idag (och imorgon), lugnt och skönt, även om det finns mycket att göra hela tiden. Men hellre lite för mckt att göra än "dötid". Finns inget värre, tycker jag.

Kom hem till dukat bord (igen!!!) Har hänt ngn gång nu och under våra 12 år tillsammans är jag verkligen inte bortskämd att "få sånt" eller ngt som har m kök att göra överhuvudtaget. Brukar alltid/har alltid varit jag som fått ta den biten, frisk som sjuk, trött, pigg...

Så det är verkligen jätteuppskattat!!! :) Och jag hoppas "trenden" håller i sig *skratt* har jue tagit ett tag att nå hit... Men gubben är bra på annat, som strykningen och disken (vi har ingen diskmaskin) tar han nästan alltid hand om. Barnen fixar han nästan alltid på morgonen och ser till att de kommer iväg (ok, han har körkort å inte jag, underlättar kanske?!!) Så han är bra!!!

Ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n, om jag ska orka upp kl 06.00... Tack mammi som klivit upp 3 morgnar nu (denna vecka) och skjutsat upp mig så jag slipper gå fastän du kunde legat kvar i din varma, goa säng. Du är så snäll!

Nu ska jag mysa lite m barnen och min minsta lillasyster (14 år strax) som är här.
Ha en superfin kväll på Er!

Tjing tjing...

Inga kommentarer: