torsdag 29 januari 2009

Idag var jag såå värd lönen! *L*

Hallå...
Från en tvärslut fröken...

Har vart och jobbat idag, 07.00-17.00, hmm...blev en lång dag, supermckt gäster och supermckt att göra..Brukar vara klar för dagen 15.00, ibland tidigare, men så icke idag.
Men det är jue skoj med alla gäster, men på 2 personer blev det väl slitigt idag, räknar med samma mängd gäster imorgon också...fortfarande bara 2 personal.

Kameran har jag haft med mig, men det har inte funnits en suck, att jag ens skulle haft tid att ta upp den ur "ryggan" mao inga kort knäppta, men ett nytt försök imorgon kanske???

Idag har vi ätit chili con carne och ris t middag. Oliver åt 4 !!! portioner, fattar inte vart han gör av allt han stoppar i sig???
Nu kollar jag och Sagisen på Wild kids (förutom nu då när jag är in hit), sen ska jag försöka göra ett ryck och färga håret och ta ett bad, men jag vet inte hur jag ska bete mig för händerna är fortfarande som russin efter att stått med disk en hel evighet...Ganska ömma!

Imorgon, Fune, börjar 07.00 då vi har frullegäster, sen lunch; löksoppa, köttfärslimpa samt Sötsur kinagryta, kaffe och kaka. Ska även preppa lördagens gäster, som ska ha frulle, lunch och eftermiddagsfika, dock inte jag som jobbar lördag, men det är jag som får äran att fixa käket...

Lördag = utgång med tjejerna, ska bli så himla kul! Får väl se om jag lycka få ngn fin bild med kameran???
Nu ska jag mysa med min fina tjej, innan det är läggdags!
Kramar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Nu har jag startat en Valentine's day tävling i min blogg där du har chansen att vinna två olika små, gulliga paket :)

Var gärna med du också :D

http://bexiii.blogg.se/2009/january/tavling-vinn-ett-valentines-day-paket.html