tisdag 27 januari 2009

"Kändisar" på jobbet! *skratt*

Hej på Er!
Så har den här dagen försvunnit snabbt som tusan...

Idag då, så har jag jobbat ute på Fune,skojigt! Var länge sen jag skrattade så mycket. Vi är nog lite knäppa som jobbar där, sån sjuk humor, men det har vi allihopa *skratt* så vi förstår varandra så bra...

Ambulansen har utbildning där nu ngn vecka,de har en kanonbra halkbana bl a, så killarna och tjejerna (alltså bara ambulansmännen) som är med i "tv-dokusåpan" Sjukhuset, som har visats på 3:an är där denna vecka. Stiliga karlar det där *skratt* Haha, tjejerna som jag jobbar med höll på dog när jag sa att jag tyckte att en av dem var så stilig ;) M tyckte bara jag var pinsam, haha han förstår inte det där med "kändisar" han...Så imorgon mascara på å inge hackande av lök *skratt*

Efter jobbet, vid 15-tiden, hämtade vi Oliver och drog iväg och gjorde en STOR handling *suck* inge roligt alls, men behövdes verkligen. Sen åkte vi och käkade pizza innan vi for hem. Saga var m farfar idag, så han hämtade henne på skolan och följde med hem till dem. De skulle på skytte som senare visade sig vara inställt, men men, Sagisen hade haft jättemysigt ändå, så det gick då ingen nöd på henne *L*

Imorgon Fune igen, morotssoppa, hawaiikassler och pastasås m tonfisk står på menyn. Ska även hinna att göra en kycklinggryta då det är middag och tjejen som kommer in och jobbar då, inte hinner komma så långt innan matgästerna kommer. Från 13-tiden huserar jag ensam där, då Carina( ena chefen) far till Berlin och den andra chefen nog sitter på planet i denna stund för en semester t Thailand. 61 förbokade gäster utöver de "vanliga" så det lär nog kännas att jag jobbar själv... Så även torsdag och fredag kör jag och en annan tjej själva. Ska nog gå bra det med, har jue gjort det där några gånger nu *L*

Näe nu ska jag läsa tidningen och slöa en stund, innan jag ska hoppa in i duschen och packa upp sista varorna (schampo, tvättmedel etc. )
Ska försöka få med mig kameran imorgon, så ni får se i vilken vacker miljö jag har glädjen att få arbeta i!

Ha en fortsatt trevlig och mysig tisdagkväll, så dyker jag väl in här snart igen!
Kramar...

Inga kommentarer: