torsdag 8 januari 2009

18 kort bjuder jag Er på ikväll!

Hej alla vackra, fina därute!

Låg och funderade igår på vad som hänt under förra året, ett slags bokslut...Så idag när jag kom hem från jobbet, så fixade jag käk; pestogratinerad kycklingfilé m tagliatelle..myste m barnen, sa gonatt och nu har jag kollat igenom bilder från året som gått. Hur många som helst, jag har valt ut ett gäng som jag lägger in här. Mycket festkort, men det är jue oftast då som min kamera är mé ;) Nu tog jag bara första halvåret, *skratt* för det var så väldans mycké...
Håll till godo!!!


Nästan nyanländ till Hurghada..


Fest/Buffé i Egypten

"Våran" strand
En vän vi fann, "Mido", som jag fortfarande pratar ofta med :)

Ett av alla otroliga tårt-bakverk som fanns, en kyrka på denna bild, fanns allt å lite till, vackra som tusan, men goda var de inte...
Moi, på nyår, fortfarande Egypten, stilig som få *L*
Efter Egypten så var det en lång vår med massa "måsten" samt födelsedagar å lite annat jox, jag hoppar fram till:

Återvändardag hos oss


Återvändardag nr 2 hos Jenny, hmm eller var detta dag 1???

Sjunger för födelsedagsbarnet!

Hann även med ett antal dagar med familjen, men de korten får komma en annan gång..(kanske)...

Saga och jag "fular" oss nere i Marmen ;)


Jag och Annsofi innan krogutgång, fråga mig inte vad hon pysslar mé *fniss*Centrera, vi hamnade på Innegården på Statt...En sommarklassiker, eller har varit åtminstone :/


En vecka senare, sommarfest hos bröderna Karans mor i Stugsund....


Kubbturnering hör jue en sommarfest till. Bara stiliga karlar i motståndarlaget, men det hjälpte inte mycket...Loosers....*skratt*

Jag och OnalvisJag och Herr Lindström, den äldre, men inte gammal... ;)

Nu så...återhämtning i vackra Marmen!


Jenny och Henriks bröllopsdag! Så fina!
Jag och min bordsherre Hans på ovanståendes bröllop, som naturligtvis avslutades med en sjuhejdundrandes fest!!!


Får nog backa lite hit och dit under sommar månaderna, för jag har ingen riktig koll känner jag, mer än att det var en superskojig sommar på alla sätt.

Keep the dreams alive!

Nu ska jag ta en kopp te och kolla på filmen som börjar på 3:an.

Pussar från mig...

Inga kommentarer: