måndag 26 januari 2009

Plock, plock, plock :)

Hej hopp...
Var ner på arbetsförmedlingen i morse, det gick bra! Trevligt t o m ???
Efter det gick jag och solade, tycker det är en lyx när man har barn,att få gå och lägga sig på en hård "glasbädd" och svettas i 20 min *L* och bara koppla bort alla vardagsbestyr...
Styrde fötterna hemåt igen, hur skönt väder som helst, fastän gråmulet.

Hemma har jag tvättat, vikt kläder, städat barnens garderober, ringt lite samtal bla och flyttat fram Olivers operation av halsmandlarna, då jag verkligen inte kunde det datumet. Så nu vet jag återigen inte när det blir av. :/
Gjorde potatisgratäng och skivade upp rostbiffen som gjordes i går kväll, dukade, tände lite ljus, dammade, plockade lite här och lite där...
Ja, det har varit en riktig plockdag idag *klia* vad nu det ska vara bra för ;)

Imorgon, jobb, Restaurang Funemässen, ser jag fram emot!!! Så nu ska jag faktiskt gå och leta mina kockkläder och ta en dusch och krypa ner i min goa, sköna säng.

En god natts sömn önskar jag Er, vilka Ni än är, Det är faktiskt kul att Ni kikar in till mig så här :) Det värmer i hjärtat att ha Er som läsare!

Kramar till Er...

Inga kommentarer: