lördag 10 januari 2009

Vilken underbar dag! (än så länge)

Halloj på Er!

Men vilken underbar dag!
Sovmorgon till 09.00. M och barnen åkte iväg och lämnade Oliver hos en kompis och Saga och M åkte ut t Söderala en sväng. Själv tog jag det lugnt, läste "kurren", hoppade i täckbyxor å hela "kittet" , musik i öronen, sen tog jag en promme till E-center. Så himla skönt! +0 grader och strålande sol :) Ute på E-center mötte jag upp Saga och M, åkte bil hem, bytte om och satte mig på "rodden" ett tag.
Och nu har jag precis ätit en apelsin,och varvar ner lite grand. M har åkt iväg på manifestation på stan och Saga är framför tv:n. Själv ska jag gå och duscha strax.

Sen vid 14, ska vi ut och övningsköra (uhh, lika orolig varje gång, innan vi kommer iväg) *skratt* så här "fessig" var man jue inte innan man fick barn heller... ; Sen är det väl bara hem och fixa käk, antar jag, idag bjuder huset på viltgryta m ris ( hjort- och älgskav, messmör, creme fr. enbär och finhackad lök).

Till kvällen tänkte jag nog hinna gå in hit en gång till och lägga in lite mera bilder...Håll ut! De kommer...
Ha en toppendag med Er!
Kramelikramar

Inga kommentarer: