lördag 10 januari 2009

Mera bilder till Er... :)

Hallå ja...

Hmm, bilder ja...*klia* orken har försvunnit ngnstans på vägen??? Vart??? No idea, visste jag det så skulle bilderna redan vara utlagd, får nog ta och dela upp dem lite till *L* Men jag jobbar mig sakta framåt, hihi...här kommer lite till, men det får komma mer en annan kväll, tar jue en fruktansvärd tid, med denna dator...Håll höjd!!!
Camilla och Maria!







Dessa två underbara ladies hade en toppenfest i Gävle när de båda fyllde 30!!! Som vi inte hade velat missa för allt i världen!

Dags för den årliga matstafetten, tanken är att man ska cykla hem t värdpar nr 1 och avnjuta en förrätt för att öppna kuvert nr 2 och se vart cykeln ska trampa. Men vi fixade skjuts då vår etapp 1 var i Borg, en bra bit utanför stan *skratt* lat, jag vet!!!
Slutligen samlas alla (ca 400st) på ett "hemligt ställe" står i kuvert nr 3 som öppnas hos dessertparet (vi, detta år!) Vi bjöd på, mjölkchoklad kräm med karamelliserade päronskivor samt en underbar rabarbercheesecake i glasform.Träffade där på en vän/granne, och vi bestämde oss för att smita en liten stund för att se om det var ngn fart på de andra krogarna *skratt* det var det...men det var toppenbra där vi var. Man tar inte alltid kloka beslut med alkohol, haha men skoj hade vi!
Dags för Sagas skolavslutning!

Och där var mormor, farmor och farfar, gudmor Maria också vi i familjen förstås!




Sen skulle Sagisen fylla år och ha kalas, och ja det hade hon, men hon var så sjuk, så här såg hon ut 10 min. innan hennes gäster skulle komma! Men hon härdade ut! Kan inte vart alltför skoj!




Veronika och Pernilla!
Dags återigen för en till gemensam 30
-års fest! Den andra 30-åringen (Veronika) som vi blev bjuden av, fick jag aldrig med på kort...
Mina finaste!

Att besöka gudmor i Norrfjärd, hanns också mé :)


Samt att besöka ett spöregnande Gröna Lund! Precis hela dagen, men jag fick höra B.Babies med Dregen *dregel* och Brolle, haha så dagen var räddad ändå...


En sväng upp t Hudik och Buspalatset :)

Också äntligen så kom han, Världens finaste Elias ( i mina ögon) den 13 aug!

Våra barns Gudfar har äntligen fått en egen liten knytt, så vacker!

















Sen kom Strömmingsleken (ett årligt återkommande jippo) då man gärna!?? ska äta surströmming och dricka mckt öl i öltältet... Vi började hemma hos oss med lite käk, INTE surströmming dock *L* och fortsatte hemma hos Onalvis och Anders då deras lilla pojk skulle sova och Anders fick stanna hemma då de inte hade ngn barnvakt....




































Sen for vi, Jag och bästaste Maria till Alanya i Turkiet, 13 september...tjoho???
Myste alldeles förträffligt!


Mellan +34-38 i luften och +27 i vattnet. Paradiset, kändes det som :)















Maria sippar på lite vin på våran balkong :)

Jag leker, eller vad säger man *skratt* tyckte själv att jag var himla graciös...? Sen hände ngt efter ngn dag, jag vaknade upp och se, så här såg jag ut resterande tiden av våran vecka. Pigg och fräsch. NOT!!!

För det var det här jag såg mest av i Turkiet, har aldrig haft en sån fruktansvärd magsjuka :( Tur bara att toaletten fungerade finfint ;)


Hehe, med denna finaste bildvy avslutar jag mina bildinlägg för ikväll, det har tagit mig 2 !!! timmar att lägga in dessa bilder, så då förstår ni själva datorns snabbhet?!! Men det kommer komma mer bilder, snart!!! Men när? Tja, det återstår väl att se...

Sov gott och dröm vackra fina drömmar om ngt som känns ouppnåligt, det är de drömmarna som kanske kan förverkligas en vacker dag!

Pussar från mig...

Inga kommentarer: