fredag 2 januari 2009

VARNING!!! Nu är jag på vägarna!

Häpp...

Jag lovade att varna när jag hamnar på vägen med min övningskörningsskylt och nu är jag där ;)

Ganska tråkig dag idag...är väl inte på nå humör idag antar jag :/

Har iaf varit på banken och fixat idag, åkte hem och hämtade barnen som vi lämnat hos mormor en liten snabbis, iväg och handlade lite mat, sen for vi till bowlingen där jag vann *L* hade jue inte direkt ngt motstånd, hehe, men kul ändå, barnen tycker det är superroligt... Efteråt for vi hem, där jag körde sista biten!!! Jag och barnen bytte om till varmare kläder på en gång och tog en promme, men det var på gränsen till för kallt för att det skulle vara skönt.

Nu sitter barnen och spelar tv-spel, M lagar mat och jag sitter framför datorn en stund.
Kvällen bjuder inte på mckt alls förutom en skön soffa och ngt bra på tv??? Tror på Ali på 5:an kl.21.00. ( och kanske lite körkortsteori)
Eg. är jag grymt sugen att gå på krogen, men orkar inte engagera mig och fixa barnvakt. Så det är väl bara att göra det bästa av det hela...Gosa ner mig i soffan och, ja...mer än så var det väl inte...Men jag kommer igen snart!!!

Hoppas ni får en bra kväll!
Krameli kram

2 kommentarer:

meaculpabellus sa...

Men åhhh - vad du är duktig som fixar körkort ... jag har börjat om tre ggr och är LIVRÄDD bakom ratten ... den du???
Men jag har lovat mig en intensivkurs så det går fort ... men man skall ju ta sig i kragen och göra det oxå!
Kramar på dig!
//Anna I

Anonym sa...

Haha det återstår att se om jag fixar det *L* men jag har skjutit på det så länge, så det känns som nu eller aldrig...