onsdag 14 januari 2009

Hmm, jag är fortfarande som ett slakt...

Ok, men nej, det går inte. Jag orkar inte...

Tröttheten beror naturligtvis på att jag igår var så himla duktig och la mig strax efter 22.00 med resultatet att 01.30 fortfarande klarvaken, en aning stressad över min pigghet, startade tv:n, Somnade kanske runt 02.30 och alarmet på mobilen ljöd 05.45.

Mm men jag var jue inte sjuk så jag kunde inte förmå mig att sjukanmäla mig pga av trötthet. Jag önskar jag hade kunnat gjort det, men jag kan jue inte..(då blir jag sjuk av det dåliga samvetet istället).
Tog prommen upp och jobbade ihärdigt fram t 16.00.
M kom och hämtade mig, vi åkte hem, han fixade käk, fiskpinnar och mos, blä! men mat iaf som jag slapp laga :)
Och nu ligger jag här i soffan och tror mig vara ganska säker på att jag fått benhinneinflammation, gör så fruktansvärt ont.
Det är inget farligt va? Visst kan man jobba ändå? Dålig på sånt där jag!

Näe Ni fina läsare, nu ska jag fortsätta i soffkoman, för att orka jobba imorgon igen! *suck* Men himla trevligt att ha ett jobb att gå till, även om allt känns pest och pina, och tröttheten tar över hela mitt liv just nu, både fysiskt och psykiskt...

Var rädd om de som står Er nära!
Kramar...

Inga kommentarer: