måndag 2 februari 2009

Partybilder och lite "pladder"

Hej!!!
Dags för lite uppdateringar känner jag...
Lördagen gick i egots tecken, jag fick slippa vara mamma, diskare, kokerska, plockare och allt vad man är i vanliga fall för några timmar *L* Tack för den M ;)
For hem till Jenny och efter en liten stund droppade de andra tjejerna in. Beställde hem mat, det surrades och skrattades, det blir jue lätt så när man inte ses så ofta...Efter en stund kom "Lips" fram, ett slags karaoke där man tävlar mot varandra, haha ja hur som helst, hade jag nog kunnat stått där hela natten, jag är helt såld på sånt där *skratt* så det var kanske bra att tjejerna sa till, att nu fick det vara nog, dags att shotta lite grand!
Taxi till krogen, JH och Muskan avhandlades, hade superkoj, men inte särskilt mckt folk ute...Kom hem innan stängning och ja, jag mådde riktigt bra när jag vaknade på söndagen....
Maria ovan och lillasyster Katja (som bor i Sthlm) nedan :)
Värdinnan Jenny, här fortfarande inte påklädd, därför inkrupen under bordet, haha..
Maria,(som bor i Gävle) ledsen honey, men jag kan inte utelämna dig, fast du inte ville hamna här... du får överleva ;)



Jenny, laddar för sångprestationer...En aning fokuserad!
Katja och Maria tog det hela lite mer avslappnat...

Maria leker här fotograf, ska föreställa oss!

Jag och finaste Jenny

Ok, Maria här är vi lite påverkade av alkoholens bersusning, vi har kanske inte våra bästa kortposer ;) men det är kärlek!!!

Livsfarlig trapp! Har precis tipsat Maria om att backa nedför *skratt*
Jag och höknacken *L* i taxin


Maria och Maria på MuskanJag och Katja på Muskan

Jag och Jennys lillebror Jan, som bokstavligen kom inramlandes...


Ok, sorry Maria, här ser det ut som om jag tänker krama sönder dig, men du ska veta att jag preskriberat väldigt många kort ;)

Så, där fick ni lite bilder sen lördagen...Söndagen bjöd på kalas hos min äldsta lillasyster som fyllde 16 år, så vi var iväg efter lunch å inhandlade presenter, sen hem och gratulerade och svulla lite tårta. Sen hade dan gått å M skulle iväg på "ett uppdrag" (jobb) och jag och barnen stannade hemma, åt middag och bara myste...
Idag har jag jobbat på Fune, ena chefen är tillbax nu, Tack gode...! Så skönt, haha...Ganska mckt att göra, men helt ok, en rolig dag, helt enkelt.
Imorgon frulle på fune, sen kör jag väl på till 15-tiden eller nåt.
Saga blir hämtad av farmor och farfar i skolan hon, åker hem och käkar med dem och åker sedan m farfar på skytte (M har möte) Känns så himla lyxigt att bara ha ett barn hemma, det är inte ofta, men jag märker vad det behövs nu när ni skämmer bort oss! Vet jue att ni (smyg)läser detta ;) så TACK!
Annars Fune hela veckan, men på onsdag är det dags för POLEDANCING!!! Ska bli så himla skoj!
Nu ska jag gå och ta en dusch innan jag kryper ner i min goa säng som skriker efter mig *L*
Sov gott Ni med och ha en fin dag imorgon!
Kramar...

Inga kommentarer: