torsdag 12 februari 2009

Dagens blogg är lite gnällig, känner jag...

Hej...
Blir galen snart, papper, papper o åter papper av alla dess slag som ska fyllas i; sportlovsledigheter, arb.givarintyg, vilket pensionssparande etc...Me don´t like!
Dessutom så var vårt bostadsbolag här igår och började riva golvsocklarna i hallen på jakt efter mögel (vilket M hittade orsaken till ikväll, mer om det senare).Vilket resulterade i en golvtemp på 10.1 grader kl 20.00 igår, då de d...a j......... tagit bort ett stort element när vi har -13 grader ute. Det drar jue ganska fint från golvet där socklarna vanligtvis sitter. Men, jag ringde idag och begärde ett elelement omgående, med elmätare. Haha och jag måste ha låtit förtvivlad för 20 min senare stod elementet på plats! Alltid ngt att glädjas åt :)

Datorn krånglar oxå,har nog lite virus på den??? jag loggas ut lite hur som helst och när som helst...*suck*

I övrigt, en toppendag! :) Vart på Fune idag, alltid lika kul! Men det får bli en längre "bloggning" imorgon för jag ska faktiskt fortsätta att få undan alla papper...
Ska börja med sonens kalas inbjudningar...Åtminstone det roligaste av alla papper som ska "göras"
Sov Gott med Er!
Kramar...

Inga kommentarer: