torsdag 5 februari 2009

Snart Fredag :)

Halloj på Er!
Idag var ingen bra början på dagen, trött och m en fruktansvärd träningsvärk som tilltagit under dagen...Började på poledancing igår och det känns...hur som helst...
I morse;Halvstressad ner mot bilen,startar Inte... Hade frukostgäster om ca 40 min...( 10 min m bilen dit, byta om, koka gröt, kaffe, ägg, tända ljus och kanske brasan om man hinner, fram m juice, bröd, pålägg osv)Men M ringde efter far sin som kom på direkten och först skjutsade mig på plats och hjälpte sedan M med bilen (en ispropp)

Sen har dagen fortsatt på samma vis, tappat saker, pannkakan ville inte bli ngn pannkaka idag, så jag fick ta hjälp!!! Har aldrig hänt förr, men det ville sig verkligen inte...*klia*??? Men Carina, (chefen) hoppade in och tog över pannkakan när hon såg att ett utbrott var nära för mig *skratt* och tack!
Men håll med mig om att börjar dagen dåligt så fortsätter den oftast så...???

Väl hemma har jag inte gjort mckt alls, kört lite tvätt, plockat lite och sovit på soffan. Men imorgon är det fredag och sista arbetsdagen på veckan och det ska bli skönt :)
Imorgon har vi broccolisoppa, kyckling och sparrisgratäng samt kebabgryta på menyn. Hemma tänkte jag slå till med tacos, haha, sällan på fredagar...M ska iväg på bandy och avrunda m öl på O´learys han, så här blir det bara mys i soffan m kidsen. Skönt!!!

Detta är utsikt från personalingången på Fune!

Haha man ser inte mckt alls av köket, men så här ser det ut iaf ;)


En lite glansig Sofia som precis avslutat lunchen...*Puh*

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa lite skvallertidningar i sängen och förhoppningsvis somna ganska omgående...
Önskar Er en toppenfredag!


Inga kommentarer: