fredag 6 februari 2009

Alldeles ensam! eller inte??? jag har jue två smågrisar nere som sussar sött...

Hallå...
Nu är det Helg!!! :)
Så himla skönt...

På jobbet gick det så himla smidigt med maten idag, så jag körde en "städdag", Jag har skurat väggar, hyllor och fläkthyllan och putsat 2 av fönstren i köket idag, haha...Carina kom in i köket och undrade var all min energi kom ifrån *L*
Men det fanns jue lite tid över å de betalar mig inte lön för att jag ska sitta på arsl... så då ryckte jag tag i städningen. Det blev så fräscht! (var hyfsat rent innan, men det behöver jue underhållas mest hela tiden)

Iväg och handlade lite efter jobbet, hämtade hem barnen, hem, packade upp, körde igång en tvätt, plockade lite, tände ljus och lagade tacos och kycklingfajitas. Efter maten så stack M iväg på bandy och efterföljande öl på krogen, där han antagligen befinner sig nu??!
Jag och barnen, svullade godis å chips, kollade på Amigo, postkodmiljonären och en stund på let´s dance innan vi sa gonatt.Jag har haft det mysigt med barnen ikväll, men en öl på krogen hade inte varit helt fel ;)
Och nu sitter jag här nyduschad i morgonrock och ska strax krypa ner under filten och läsa lite fredagsbilagor innan det är dags för Mr Blund att hälsa på.

Imorgon finns inga planer alls, ev biobesök för hela familjen, men filmen vi tänkte se är från 7 år, så jag vet inte om det är en så bra idé...Vi märker väl hur vi löser det...
Näe Ni, ha nu en fortsatt fin fredagskväll, så ramlar jag väl in här snart igen :)
Kramar...

Inga kommentarer: