torsdag 19 februari 2009

Träningsvärk! Skoja inte....

Halloj...
Vilken skön dag! Som tyvärr resulterat i ben som stockar *skratt* Efter lite snicksnack i telefonen så bestämde vi, jag och Sofia P att vi skulle ta en promme i -14 grader...Så snabbt svida om till vinterutstyrsel och iväg...

Upp till Hällmyra och en promme i vinterlandskap upp till Stormorkäll (har nog stavat fel nu?) ca 6 km.

Ta da, Sofia P...

Hahahaha, what more to say? Sur?, icke, enormt fokuserad? Japp!!!
å inte blev det bättre för det *skratt*



Så fint däruppe, enorm pulkabacke, vindskydd t korvgrillning...Hit tog min mamma och pappa ofta oss barn när vi var små, samt att många friluftsdagar har spenderats där :)

En liten paus när fröken svarade telefonen...

Efter prommen så åkte vi i megastora bilen till E-center och handlade lite...På väg hem ringer M och frågar om han ska hämta mig så vi kan åka å träna lite...oj oj oj! Borde förstått redan där, vart det skulle sluta...

Hem och packade upp de få varorna jag inhandlat, byta om, också iväg, sprang på löpbandet 1km på drygt 7 min, (vet inte om det är en bra tid, men för mig var den bra!!!) rodda lite (1km) samt lite maskiner för axlar, armar och rygg.
In i duschen och BASTUN :) Den var guld värd! Så skönt!

Hemma har väl inte hänt så mckt, ätit soppa och pannkaka t middag, gosat m barnen och ja nu fick jag faktiskt rulla NER i soffan pga av träningsvärk ;)

Haha och jag måste tillägga att jag har grymma blåmärken sen poledancen i går, så på lördag när vi ska ut blir det ingen klänning..
Imorgon mysdag m Oliver, Saga slutar vid 12.00 så hon skulle gå hem själv hon...hmm, hon blir 9 till sommarn men jag har lite svårt att släppa taget, är det dags nu? Vad anser Ni är en bra ålder för att låta dem gå hem själv (ca 15 min promenad och ett övergångsställe)?

Ha en fortsatt fin kväll...
Kramar till Er...

1 kommentar:

Anonym sa...

Stormorshäll heter det ju! Hälsa M!

//J.Ånell