tisdag 24 februari 2009

Kalais i dagarna 2!!!

Hej hopp!
Så då var det färdigfyllt för ett tag framöver i familjen...haft två trevliga dagar m trevligt främmande och fina presenter :) Jag fyllde igår och Oliver blev hela 6 !!! år idag. Stor kille nu!
Saga har varit hemma idag, då hon inte varit riktigt pigg och m tanke på att hon har friluftsdag imorgon, så har vi ikväll valt att ta med henne till Hudik också.
Vi ska jue dit imorgon på besök inför Olivers operation, inte så kul för henne att följa med, antar jag, men vad att göra?
Men just nu är jag trött å sliten, efter hur mckt socker som helst i 2 dagar och mycket skvallrande om allt å inget :) Det kostar att ligga på topp, haha...
Nu låter jag bilderna sköta resten ikväll...
Kramar på Er...

Olivers (och min) Batmantårta!
Oliver imorse, här får han sitt livs första egna presentkort (från B.Hus)! Mäkta stolt!

Saga funderar hur tusan han får in hela chokladbollen på en gång...Haha ja, det och ett glas o´boy det var frulle på sängen det ;)


Min fina 6-åring :)

Ännu mer finfrämmande som kom idag, Elias! (Också mamma Linda och pappa Lars, förstås!)

Som Saga hade kunnat kidnappa och gömt under sängen...Hon fullkomligen avgudar denna lille fina kille...Hon offrade tom sin skytteträning för att inte missa att hinna träffa honom, å andra sidan var hon hemma från skolan idag...
Så sista paketet som vi sparat till kvällen, nya kläder som vi hade gömt lite pengar i, här och var...och Ni som känner oss, vet även hur pengagalen vår son är *L* Gissa om lycka!??
Må gott!

Inga kommentarer: