onsdag 18 februari 2009

En helt ok dag va?? :)

Gokväll...
Har nu ikväll varit iväg t Ljusne och kört ett pass m poledancing *skratt* Hmm, jo men det gick nog ngt bättre än förra gången, men jag vet att jag tänker alldelses för mckt för att det ska bli smidigt...Man ska nämligen släppa alla tankar, rädslor, funderingar etc. åt sidan...Men det var skoj hursomhelst!!! Nästa vecka har jag bestämt mig för att jag ska vara totalt hämningslös *asg*

Jag har antagit en utmaning utan att vara utmanad av ngn *skratt* testa gärna ni med!


Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!
1. Vad heter du: Sofia
2. Ett ord på fyra bokstäver: Skön
3. Flicknamn: Saga
4. Pojknamn: Stefan
5. Yrke: Servitris
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Sarong
8. Mat: Sjömansbiff
9. Sak i badrummet: Schampo
10. Plats/stad: Stockholm
11. En orsak att vara sen: Sömn
12. Något man skriker: Satan!!!
13. Film: Sömnlös i Seattle
14. Något man dricker: Snaps
15. Band: Stone sour
16. Djur: Sköldpadda
17. Gatunamn: Stairway to the golden gate?
18. Bil: Space star *klia* undrar om den är godkänd
19. Sång: Somliga går med trasiga skor, Lyssna längre ner...
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Sex ??? *rodnar*





Denna underbart sköna sång får avsluta dagens inlägg!
Sussa skönt med Er!
Pussar i massor...

Inga kommentarer: