lördag 14 februari 2009

Kanonhärlig lördag, men förmodligen världens träningsvärk imorgon *L*

Hej!
Idag har jag haft en kanonskön dag! Klev upp efter en härlig sovmorgon, fixade lite matsäck och åkte iväg m familj och lillasyster Matilda till Alirs öga (en enorm pulkbacke) för en pulk/snowracedag. Mckt folk och toppenfint väder :) Efter några timmar där, så packade vi in oss i bilen, ett stopp för lite inhandling som saknades och sedan hem, körde igång grytkött på puttring och lämnade mina barn i min systers goda händer... M och jag åkte ner och körde lite löpband, rodd, styrke 1 timme innan vi for hem och fixade klart middagen. Åt, duschade och bara myste...
Melodifestivalen tog sin början men jag missade de 5 första låtarna *skratt* för telefonen ringde!
Så nästa helg blev det bestämt att ett par kompisar ska komma hit å käka, dricka drinkar för att slutligen röja loss på ngn av de lokala krogarna, haha...Onalvis å Anders, vi kommer få så himla kul!!! Ser jag fram emot :)

Imorgon, jobbar jag hela dagen??? Eller, jag vet iaf att jag börjar kl 06.00 med frulle för att fortsätta serva gästerna tills de är nöjda *L* Hoppas att jag är klar t 15- tiden åtminstone...
Har knäppt en del bilder idag, men de får komma senare då datorn tar en sån fruktansvärd tid på sig och jag måste packa kockkläderna och sova för att orka upp...
Hoppas Ni oxå haft en bra dag!
Pussar...

Inga kommentarer: