onsdag 25 februari 2009

Hudik hem och åter...:)

Hallå där alla söta...
Idag så klev vi upp, åt frulle å hoppade in i bilen för färd mot Hudiksvall. Hade tid där kl 09.00. Väl där träff med doktor, narkosläkare och barnterapifolk. Skulle ta ca tre timmar och vi var klara efter dryga timmen...Men så hade vi inte mckt frågor heller.
Ner på stan i Hudik, tog en liten promme längs havet, strålande sol, riktigt fint vårväder, sen gick vi in och lunchade på Bangkokkajen, Mmm...gott som tusan..
Efter maten så tog vi en sväng på stan och shoppade lite (skulle inte handla ngt alls)
Hittade en supertuff vårjacka på H&M åt Saga (hon valde själv, men den var såå ok!) Kollade bokrean, en snabb sväng, då barnen inte hade mckt tålamod kvar längre, haha å inte Mr sambo heller...;)
Hann iaf in på Gina och Hollywood och ett till ställe där det inhandlades present till min kära mammi som fyller år imorgon... That´s it!
Haha ja just det, väl hemma blev det lite inhandling på coop och lindex.
Ikväll ingen poledance, för M är på möte som han inte kunde flytta igen. Trist, men det är som det är!
Så här grått och trist har vi det i Söderhamn!
Blusen från Hollywood, är ngt mörkare än på bilden, tänkte ha den till svart pennkjol, svarta högklackade skinnstövlar och heltäckande svarta strumpbyxor, när vi ska iväg på mingel med efterföljande biofilm imorgon em/kväll. Fungerar liksom inte att komma i jeans...
Ska bli så himla skoj!

Batmanplånbok från H&M
Haha, ett litet inomhusfågelbo från miljögården, både jag och Sagisen tyckte det var så fulsött, så vi bara var tvungen :)
Å äntligen får jag läsa bok nr 2, läste snabba cash för ett par år sen och nu var det dags kände jag, har gjort ngt tappert försök att låna hem den från bibblan, men fått lämna tillbaka den igen innan jag hunnit läst den....
Saga köpte alla 7 böckerna om väderälvorna för sina egna pengar. Hon har en hel serie om regnbågsälvorna redan som hon tycker är så bra :)
Lägg märke till de fina ljuslyktorna jag fick i present igår.

Oliver varvar ner med lite Batman Lego i sin nya skjorta
Saga hjälper t att få ihop Olivers lego.
Nu ska jag strax börja med lite käk härhemma, idag blir det stekt falukorv och stuvade makaroner. Sen blir det bara mys för hela slanten...
Ha en fin kväll Ni med!

Inga kommentarer: