söndag 30 november 2008

skippade julskyltningen...

Hej på er!

Ja, så var den helgen försvunnen oxå :/. Trött och halvgrinig är jag för tillfället, när jag borde vara gla´o pigg...men allting blir inte alltid som man vill.

Helgen har iaf vart bra, nåja, barnen har hunnit slå ihjäl varandra några gånger = utbrott från mamma o pappa *suck* I know, det hör till, men det är så jobbigt att behöva sära dem precis hela tiden, hinner inte göra ngt annat...deras bråk igår resulterade i hela e m, för två vuxna personer att få upp julbelysning och gardiner på nedervåningen (3!!! fönster)

Idag har jag jobbat på fune, gick så bra så...trivs verkligen där ute, miljön, gästerna, cheferna ja, jag tycker om :) samt att det idag var helt underbart att bara få släppa allt härhemma och åka iväg...

Imorgon, ledig från jobb, men studier istället då, ligger lite (ganska, rejält, jättemycket efter) sen resten av veckan är jag på fune. KOM gärna dit på lite lunch!

Magnus har, hör å häpna börjat slipa sovrummet, så inatt blir det vardagsrummet som får agera sovrum, ganska lyxigt, haha för det var länge sen jag hade tv i sovrummet :)

Nu ska jag ta lite jansons och en skinkmacka o kolla lite film...

Puss på er!

Inga kommentarer: