måndag 17 november 2008

12 år....och knockad i soffan, nja, vi är inte så mckt för romantiskt tjafs!

God kväll!

Helt tvärslut, haha... efter en dags jobbande ;) eller kanske en kombination av jobb, studier, medicin och barn...Hur som helst är det inte långt kvar till natten...

Idag är det "den" dagen ;) Det är idag 12 år sen jag och Magnus blev ett par och sambos, haha ja han flyttade in hos mig omgående, helt sjukt, men första två veckorna hade han bara kläder hos mig, efter dessa två veckor, så kom det mer saker...12 år! En lååång tid, med mycket fina minnen. Vi har gått igenom mycket under denna tid, kärlek, resor, flytt än hit och än dit, fester, vänskap, längtan, åtrå, besvikelse, respekt, bråk, försoning, tvivlan, säkerhet och två underbara barn, de finaste och underbaraste miraklen som finns i våra liv :)
Om ngt skulle hända mellan oss ngn gång, så kommer vi ändå alltid vara sammanlänkad till varandra genom barnen och det är jag väldigt glad för, för jag hade inte kunnat önska mig en bättre pappa till våra barn. Vad framtiden kommer att ge oss, kan jag och vill jag inte sia om, jag lever i nuet och just nu är jag väldigt tacksam för våra 12 år! :)

Haft en bra dag, jobbat m en tjej som är jättegullig, funkar bra ihop. Hamnade på spisen (varmkök) idag, vilket också är skoj, men slitigt, är jue ganska annorlunda jämfört med ett restaurangkök, ett annat tänk och delvis annat sätt att arbeta på, jag ska jag vara på spisen imorgon också. Vilket är bra, för det blir bättre arbete om man är på samma "station" några dagar istället för att byta dagligen. Och nu ligger man här, haha helt utslagen.

Måste också berätta att jag fått G i Grammatikdelen av engelskan :) och på den nya delen jag läser fick jag full pott på min senaste inlämningsuppgift. Tjoho, vad jag är duktig! ;) Så glad!!!

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer...Men ha en fortsatt bra kväll, ni som tänker vara vaken, själv ska jag nog leta ngt på tv:n innan jag somnar :)

Puss på Er!

Inga kommentarer: