onsdag 12 november 2008

Testet var positivt!

Hej därute!

Då har man fått domen då.... Har precis kommit hem från sjukhuset där de konstaterat halsfluss...Skönt att kunna få lite kåvepenin och förhoppningsvis pigga på sig igen, har jue varit ganska energilös den senaste tiden...
M och barnen ska kolla sig på e m idag de oxå så det inte bara vandrar runt... Nu sörni ska det bli ordning på familjen :)

Ngt stressad är jag dock, då jag inte avslutat förra kursmodulen än pga sjukdom, och nu har modul 3 av 4 kört igång och jag har knappt orkat kolla vad den innehåller. Mckt engelskt skrivande, vet jag iaf att det är. Men snart så, jag bara väntar på att orken kommer tillbaka....

Nu ska jag faktiskt vända på mig i soffan och försöka sova en stund. Men alla Ni som läser detta, Er önskar jag en fortsatt toppenonsdag...
Puss på er!