tisdag 4 november 2008

Sweet dreams!

Gonatt!

Efter snart 14 timmar m näsan i dator och kurslitteratur, kan jag inte annat än att ge upp...Kommer bara förvirra mig ännu mer om jag fortsätter, det går som det går och går det inte är det la bara att göra omtentan då :/

Ska gå och ta en dusch o hopp i säng jag, så kanske jag kommer upp vid halvsex så hinner jag läsa lite innan jag ska iväg...(skriver mellan 08-12.00)

Är hursomhelst grymt sugen på Gävle t helgen, vi får väl se vad som händer...

Ha ha en killkompis ringde hit igår å pratade m M, han satt o kollade på det här mat/skolprogrammet på fyran med Bert Karlsson å var så upprörd...Det roliga i det hela är att denna kille, jobbar på båt, tar dan som den kommer och lever ett "partyliv", det blev liksom konstiga kontraster, haha, så himla go...

En tanke till S som ska iväg på operation med sin underbara dotter imorgon, jag ska tänka på Er, jag beundrar dig för att du orkar vara så stark jämt och att du lyckas vara så glad! *Kramar*

Näe, nu har jag nog fastnat i soffan, men en skön dusch lockar faktiskt mer :) off I go...

Sov Gott därute, kommer nog inte tänka på Er alls ikväll,haha för det är jag alldeles för trött för. Puss på er!

Inga kommentarer: