torsdag 27 november 2008

Vart tar dagarna vägen???

Hej hej!

Jaa, haha inte vet jag vad jag har pysslat med idag heller...Dagen har bara försvunnit, iaf hunnit putsa fönstren i köket och vardagsrummet och bytt gardiner och ljusstakar...Hmm, I know, tapetseringen ICKE GJORD än, men imorgon ska M slipa, har han lovat ,,, så jag hoppas väl på mirakel då ;) Men nu orkade jag inte vänta längre!

En promme blev det oxå, ingen lång, men dock...Handlat julklappar idag oxå och slagit in till syrrans ungar och "plastisar" då de kommer upp till helgen, sista gången innan jul, så då är det jue skönt att ha det klart och slippa dyr, dyr frakt med posten.

Imorgon ska jag väl putsa fönstren nere och fixa advent där, en promme upp till sjukhuset och lämna lönelappen så jag får ut min lön, sen titta på present till gubben då..näe jag lyckades inte hitta ngt på hela Valbo, makalöst!

På lördag kommer (förhoppningsvis) Gurra och hälsar på och barnen ska till lokalen här på området och ha en "julpysseldag", sen söndag ska jag ut och jobba på Fune...blir skoj det...blir jag inte där alltför länge så blir det väl en sväng på julskyltningen kan jag tänka, M funderade på bandyn m barnen han. Så det ser ut att bli en lugn och skön helg, ja ja *skratt* kan jue hända att man tänkt så förut och haft fel...

Studierna då, blä...nämn inte det ordet för mig är ni snäll, står mig....... uuh vad less jag är nu, har en liten strejk för mig själv för tillfället. Mycket mysigare med lite julkänsla, god glögg och precis allt annat, tom tvätten är rolig i jämförelse :/

Näe ni underbara, söta människor där ngnstans...Ha en underbar kväll, nu ska jag roa mig med lite räkningar och andra papper. Sen ska jag gosa till det i soffan :)

Natti natti...

Inga kommentarer: