torsdag 6 november 2008

Härliga torsdag!

God förmiddag Ni vackra!

Har precis kommit hem, efter att ha varit på Sagas skola och stan. Var in på Hollywood (vero moda) Åhh, vad mycket snyggt det fanns! Vill ha! Men jag kom hem med en kokbok istället,haha, dock var den gratis med expressen...Passa på Ni med, för nästa vecka kostar den 69:- m expressen, men man behöver jue inte köpa alla. (skulle tro att jag gör det iaf och startar ett smärre världskrig härhemma, då en viss person tycker att det finns kokböcker överallt härhemma , vadå, jag har ca 50 st, det är väl inte så farligt? Jag tycker faktiskt inte det *L* )

Tänkte ägna e m åt att plugga, men först ska jag slänga ihop en sockerkaka eller nåt sånt, färga håret och ta ett varmt bad...
Det onda i nacken och ena axeln har börjat smyga sig på igen och det är så frusterande...Fick jue rådet av min läkare att byta yrke, men GLÖM DET!
Det är ju "kockandet" jag vill och är så himla bra på :) Nu tror jag jue att det beror mer på, konstiga ställningar *skratt*...när jag suttit vid denna apparat och pluggat intensivt ett tag. Och jag har en förkärlek av att halvligga i soffan med datorn i knät.
Men lik förbenat gör det jue inte mindre ont :/

Har inte bestämt mig ang. lördag kväll än, men lockande är det...Ska ringa ikväll tänkte jag, när barnen somnat så får vi la se hur det blir :)

Idag är operationen av min kompis dotter, eller nu borde den vara klar om allt har gått som det skulle. Tänker på Er *kramar om*. Du vet att det bara är att ringa om du behöver hjälp m något! http://babybooo0.blogg.se/ Gå in å kolla på hennes blogg om ni undrar hur det har gått för dem!

Näe nu har jag inte tid att sitta här längre, lite female action, tror jag det minsann är dags för ;)
Ha en kanon dag, vad Ni än gör! Pussar till Er!

Inga kommentarer: