tisdag 18 november 2008

När ska tröttheten försvinna?

Hej hopp på er!

Eller hopp å hopp, jag är så himla trött så, ärligt talat, det bultar i ögonlocken...*suck* Sliter på att jobba och plugga heltid 7 dagar/ vecka...Självvalt, I know, men ibland kommer man till olika val, där man har svårare att säga nej till saker..

Så därför ikväll, soffläge och inget annat! Imorgon ska jag upp och träffa min doktor och kolla/prata lite, vi får la se vad hon säger. Har för tillfället problem med en axel, rygg och nacke som resulterar i spänningshuvudvärk, har fått akupunktur förut, så det är kanske dags igen...Samt att jag är så tom på ork så det finns inte, samt....Hahaha ja just nu kan ni nog finna de flesta fel hos mig, men jag ska bespara er ;) än så länge....

M ska iväg på ngt "flådigt" ställe imorgon han m övernattning och grejer, så det känns jue, hmm...mindre kul för mig kanske. Men det är en "jobbresa" han gör, men det spelar mindre roll, för jag blir vilket fall som helst själv m barnen och kanske är det så att orken!!! absolut inte finns just nu.
Men, men har väl inget annat val än att orka???
Kanske inte så kul för honom alla gånger heller med resor och kvällsmöten som han "förväntas" närvara på...Har man gjort det miljarders gånger är det kanske inte så speciellt att bo på hotell eller slott ( som han ska göra denna gång), Men för mig, låter det som en dröm...Ni vet, bara att få vakna (och sova) utan barn en morgon och få gå och äta en lyxig hotellfrukost. :) Saknar faktiskt dessa morgnar när jag jobbade på Statt, saknar även Mia och Mari som var helt underbara att tillbringa dagarna med!

Haft en bra dag på jobbet, vi har städat ganska mckt, för det var "enkel" mat idag, så vi fick ganska mckt "städtid". Fått erbjudande om en hel del jobbdagar, men nu är jag jue uppbokad av Fune (mckt skoj!) samt studier före jul, men jag fick mellandagarna och efter nyår, då jag dock fortfarande har studier *puh*. Måste även kolla men CSN så jag inte blir av m studielånet för att jag jobbar för mycket, känner att jag nog ligger nära den gränsen *klia*

Har blivit lite kort här den senaste tiden då vår kamera är trasig, men det får bli en glad överraskning när jag återigen kan lägga ut lite bilder här.

Näe, nu ska jag gå igenom dagens och gårdagens postskörd, orkade inte igår...Sen hoppas jag att det serveras ngt trevligt avkopplande framför tv:n *skratt* spelar nog ingen roll, för jag kommer nog snarka högt här i soffan snart jag ;)

Ha en skön kväll på Er!

Puss...

2 kommentarer:

indira sa...

Va duktig du är som pluggar och jobbar + har barn tjejen! Va rädd om dig bara! Kramar Jonna!

Anonym sa...

Haha, jag känner mig inte så himla duktig...tycker mer att jag lever i ngt slags organiserat???kaos...Men tack för orden :)