söndag 2 november 2008

Tråkhumör idag jag....

Hej alla söta!

Idag läste jag i tidningen (på nätet) om det jag hörde igår, och jag hade hört rätt, det var inte kul, kan jag säga...Usch! Blä! och Fy! Bedrövligt! Jag blir så j-a förbannad att sånt här kan få hända, ja ni lär se själva, notisen i tidningen imorgon (Kuriren). :(

Började m en mysmorgon m barnen, åt frulle framför tv-n, det gör dom bara med M i vanliga fall, efter frullen drog jag igång några tvättar och storröjde hela övervåningen, allt gicks igenom...M och barnen drog iväg en sväng till Söderala och lunchade på donken. Själv fick jag en stund i engelskaböckerna, börjar få lite tentaångest *suck* ska skriva den på onsdag!!! Känns inte alls lockande, och då ringer ena chefen från Fune och undrar om jag kan jobba mån-ons! Åh, jag skulle så gärna vilja, men jag kan jue verkligen inte, trist,tristare, tristast!

Iväg på e-center en sväng med mamsen och alla barnen, väl hemma klippte jag en mckt otålig Oliver som fick avbryta sitt tv-spel, inte populärt *L*

Och nu sitter jag här och gör absolut inte det jag borde, men det är jue söndag, kan jag inte få lägga bort studierna för en kväll??? Har jag hur som helst redan gjort...

Ingen utgång i helgen blev det heller, men jag ska försöka ta mig till Gävle snart och gå ut m Gurra (hoppas jag), helst snart! då våran tjejträff med några till (vi är ju iaf två som bor åt ett varsitt håll) är svår att få till och inte verkar bli av förrän december,,,jag vill ju gå ut nu jag! Behöver det!

Behöver kanske inte alkoholen, haha, men jag behöver få komma iväg och släppa allt här hemma, få träffa Världens bästa Gurra och kanske fler roliga männsikor... ;) Är även nyfiken på hur gamla grannen bor och har det. F´låt att jag inte kommit än! Jag saknar dig!

Känner mig lite halvavslagen ikväll, så innan jag börjar bli lite djup och filosofisk, haha och börjar "dravla" om livets funderingar, så sänder jag en tanke istället till de vackraste jag vet...

Sov gott, ha en underbar fortsatt kväll! Pöss..

Inga kommentarer: