torsdag 6 november 2008

Butterflies....

Kanske ingen låt att somna till, men ganska skön, tycker jag :)




Hå hå ja ja!
Mycket vill ha mer å lite är nöjd med lite ;) eller hur är det? Jag är iaf på strålande humör idag.

Idag har jag faktiskt softat ganska mckt, blev så himla glad när posten kom för jag fick ytterligare en kokbok (absolut nödvändigt), sen investerade jag i en ny mobil, haha min gamla har passerat 4 år och varit med om en hel del...

Kärlek, kan vara så mckt o idag har jag hittat (förhoppningsvis) en ny!

Har färgat håret o hmm klippt mig själv, men blev så less så det fanns ingen annan utväg *skratt* Jag är jue inte så himla förtjust i att gå till ngn frisör jag.

Ha ha, den osminkade sanningen!

Bakade en supergod sockerkaka m hasselnötssirap. Efter maten åkte vi iväg t E-center o handlade så slipper vi imorgon. Skönt! Saga ska ha med en kompis hem i morgon och tacos står på menyn, Sällan tacos på fredagar :)

Riktigt god blev den :)

Imorgon blir det ner på stan en sväng på f m å fixa farsdagspresent, barnen har berättat väldigt tydligt vad de vill att jag ska handla, börjar bli viktigt sånt där. Får väl se om det blir ngt till mig oxå, kliar jue så lätt i mina fingrar..

Har äntligen bestämt mig för en lördagskväll i Gävle :) Tjoho! Ska jobba först på dan, sen ngn gång på e m tar jag tåget ner, hem t Gurra å käka lite, dricka lite drinkar och bli lite lagom lulliga ;) (det var längesen) och sen blir det väl förhoppningsvis utgång. Vi har jue en del att ta igen, då vi inte hann med det i Turkiet innan jag däckade på hotellrummet och mitt kära resesällskap fick roa sig själv. (*harkel* å det gjorde hon)

Underbara, söta!

Liten Inflik:

Pratat med en kompis ikväll via datorn, hmm kan man kalla dig för en kompis då vi knappt känner varandra, haha...;) men alltid ett nöje att få konversera lite me dig! :)

Och S och hennes nyopererade dotter hittar ni i Amelia tidningen som kom ut idag. KÖP! Så fina, så fin bild!

Nu ska jag lära känna min nya telefon så jag klarar av att ringa och sms:a på den, ujj! till lördag kan jag den finfint ska Ni se!

Sov gott, dröm söta drömmar, det tänker och kommer jag att göra! Puss på Er!


Inga kommentarer: