onsdag 5 november 2008

Låååååååång dag, som jag ändå sovit bort...

Hej!

Idag har varit en jobbig dag, men nu är den äntligen snart slut!
Efter en så gott som sömnlös natt där jag dribblat, conjunctions, tense och allt det andra fram å tillbaka, så var det då dags att kliva upp och ge sig iväg. Det är så löljigt, men nervös var jag, förmodligen för att jag visste att jag inte kunde allt jag ville kunna än.

Ner till CFL där jag skulle skriva tentan, 7.55 satt jag med tentan i näven, en snabb överblick och paniken kom snabbt krypande *gulp* allt som jag inte "kunde" fanns med på de 3 första sidorna, var bara att försöka minnas och tänka så logiskt som det bara gick. De efterföljande sidorna var dock lite lättare, men inte enkelt. Kl 11.00 gav jag upp och tog mig hemåt igen, käkade lite, la mig på soffan och somnade....till 15.30 då M ringde å väckte mig och sa att han å barnen var på väg hemåt.

Har spenderat em med mys med barnen, spelat spel å lite små pysslande. Kändes skönt, då jag inte har haft så mycket tid för dem den senaste tiden...

Men nu känner jag att det blir nog första kvällen på länge som jag kommer att lägga mig före midnatt, vilket nog är välbehövligt :)

Imorgon, ska jag till Sagas skola (Norrtull) å följa med på hennes fiollektion, sen ner på stan (antar jag) och fixa lite, sen blir det hem å studera igen...

Ser fram emot lördagen då jag återigen ska iväg och jobba på Fune, mckt skoj! Dock lite trist att jobba själv, men jag får la prata med "Våra" kära gäster istället *skratt* Har jue lite svårt att inte prata på en hel dag jag... Sen får vi väl se vad som händer, håller allt öppet än så länge.

Nu ska jag lägga mig i soffan å slöa lite, innan det är dags för min sköööna säng.

Ha det bäst! Puss på Er.

Inga kommentarer: