torsdag 20 november 2008

:)

Tjena!

Så vad har hänt i mitt liv idag då?
Ja, inte mckt spännande alls...Klev upp å fick iväg barnen i morse, la omkull mig på soffan för att läsa tidningen och somnade så sköönt, ända till kl 10.00 sov jag!

Upp kollade datorn, och poa lite härhemma, duschade och ja, dan bara försvann. Iväg o hämta barnen, ut på E-center och handlade lite, köpte med kebab, åt och sen kom M hem...och det är lustigt, märkligt, konstigt...använd vilket ord ni vill...Men samma sekund som dörren öppnades så blev jag helt dötrött...var som att jag släppte allt...
Blir bara en lugn och tidig kväll här hemma...

Imorgon då??? Ja, den som lever får se :) ska iaf plugga och ta en lång promme, blir skönt det, sen antar jag att det är dags och kolla alla adventsstakar och dess lyskapacitet, samt till vilka rum det fattas julgardiner.. skulle behöva få klart i sovrummet också *suck* alla dessa projekt.

Ha nu en skön kväll!
Puss och kram...

Inga kommentarer: