fredag 7 november 2008

Varför blir ingenting som det ska???

God morgon!

Eller god? Vaknar å är mer förkyld än någonsin, samt feberfrossa :( Crap!!!
Jag måste ändå ner på stan å fixa farsdagspresent och få lite hjälp m mobilen, haha jag förstår, jaa, nada...skulle man kunna säga...fattar inte hur jag ska överföra min telefonbok till den nya mobilen??? Ingen lust alls att resa mig ur soffan alls kan jag säga.

Har även ringt å ställt in jobbet imorgon, fixar inte det, som jag mår just nu. Ja, kanske mår jag bra imorgon när jag vaknar, men vågar inte chansa då tjejerna måste få lite tid att hitta ngn annan som kan jobba...not good!!! Men det fixade de på en gång, så det var skönt.
Tack snälla! Ni är världens bästa!

Gävle då? Hmm, ja den som lever får se...har iaf förvarnat om att jag är sjuk, så kanske, blir det Gävle m en helt ordinär filmkväll, eller utgång eller inte alls :/

Ska gå å proppa i mig några panodil nu å försöka ge mig iväg, så jag får komma hem å lägga mig igen :)

Ha en toppenfredag, det ska jag ha, hmm, på mitt eget lilla vis ;) Puss på er!

Inga kommentarer: