fredag 7 november 2008

Tack M!

Mm mm mm! me like...

Hej på Er!

Här tillbringas kvällen i varsin soffa, med tidningar, tv, dator och mobil, haha vilken j-a fredag kväll, men väldigt soft iaf :)

Idag har varit en lååång dag! Skulle försöka ta mig ner till stan idag, men kände att orken inte fanns,,,pratade m M som skippade lunchen för att hämta mig så jag slapp gå.M sprang o handlade och lämnade tillbaka böcker så jag slapp.Tack snälla du! Jag orkade inte genomföra ngn shoppingrunda, så den ska jag ta m mamsen imorgon efter frullen. Blir bra det!

Ner t Emil, där han förklarade att jag måste lägga över alla nummer ett å ett, gick alltså inte att föra över till simkortet. Tack för den! men jag förstår varför jag inte lyckades igår kväll *L* å det här med T9 ??? nädu, tacka vet jag en bokstav i taget! Vilket påfund! Ha ha ha!

Hämtade hem barnen samt en kompis till Saga som skulle med hem idag. Hem, började med tacosen, fortsatte m glass, barnen var supergulliga, märkte knappt av dem, så vi hann städa o stryka undan härhemma, så skönt!
Och nu de senaste timmarna har jag suttit med telefonen i handen o flytta alla nummer *puh* men nu är det klart!

Mår ngt bättre nu, så jag kommer att åka t Gävle imorgon! :) ( om inget händer under natten)
Ska bli så himla skoj! Gurra I love u, förväntar mig en god drink eller två ;) Hur kvällen följer vet jag inte än, men det lär märkas,,,på ett eller annat sätt ;)

Nu ska jag försöka förstå mig på hur jag laddar musik i mobilen, haha ingen datahacker och inget mobilgeni *skratt* en vän kallade mig midnatts-hackern Sofia i natt *skratt* antar att han hade en poäng där??? Men jag försöker så gott jag kan, promise...

Sov så gott med sköna drömmar! så hoppas jag att vi ses i dimman ngnstans...eller kanske ute i vimlet imorgon kväll!
Puss på Er

Inga kommentarer: