söndag 23 november 2008

Härliga söndag!

Hej på Er!

Så äntligen kom snön till lilla Söderhamn :) Oliver sov ända till 08.00 imorse, så skönt! å den andra slöhönan, hon kom uppramlandes vid 09.15 hon, haha, börjar märkas att barnen blir större...

Myste framför tv:n en stund, åt lite frukost och sen satt vi i en saffransdeg...Medan den jäste gick vi ut och lekte ta och björnen sover i snön *skratt* Gissa om mamma Sofia eller barnen blev tröttast ??? ;)

In allihop och bakade lussekatter för brinnande livet, åt lite lunch och sen efter lunchen tog jag och Saga en promme i snöblåsten, hugaligen vad det blåste kallt. Men det är så skönt att komma in efteråt och innan vi gick ut startade jag lite glögg som vi värmde oss med när vi kom hem.

Och nu har M varit och handlat och ungarna håller på att slå ihjäl varandra *puh*

Nu ska jag plugga en stund, har deadline ikväll, sen målning av sängborden en sista gång (hoppas jag) och efter det borde det väl vara dags för lite middagslagning. Idag serveras det chili con carne, ris och lite tillbehör...

Hoppas att det kommer mycket snö inatt, riktigt mycket vill jag ha!

Ha en fortsatt underbar söndag alla Ni söta därute!
Puss på Er!

Inga kommentarer: