tisdag 25 november 2008

Löningsdag!!!

Tjena tjena!

Blåsten och snövindarna har nu försvunnit och kvar är *suck* det gråa vädret.... Igår satt jag och pluggade från arla morgonstund tills e m, skickade in en inlämningsuppgift (av 4!!!) som jag fick full pott på :) Hurra, hurra vad jag är bra, haha blir som en liten kick när man kämpat, svurit, förbannat i så många timmar och så blir det så bra :)

Löningsdag idag betyder här hemma handlingsdag....Ska iväg snart och hämta ut pkt på posten, Adlibris och H&M inget konstigt, men jag har även beställt en massagegrej!!! (läs grej till typ axlarna, inget annat!!!) från tv-shop.. I know, tror jag är sinnesförvirrad för tillfället, är det inte bara gamla damer som beställer varor därifrån??? I så fall närmar jag mig tydligen en sån snabbare än jag kunde ana *skratt*

Handling av mat i vanlig ordning, och ska försöka få tiden att kolla på tapeter också, jag vägrar nämligen att göra advent ngnstans härhemma förrän det är klart i sovrummet, så nu har Mr M nog inget val längre...Han tycker nämligen det är helt ok att sova i ett rum med spacklade, oslipade väggar, haha...ibland blir jag lite galen...ser inte klokt ut juh...

Ikväll ska Saga iväg på skytte och jag och Ollie stannar väl hemma, antar jag?!!

Imorgon ska jag nog iväg till Valbo en sväng m mamsen, vi får se....tänkte göra klart sista julklapparna och leta födelsdagspresent åt herrn i huset, han fyller år snart (4 dec). Men jag har faktiskt ingen större lust att åka, eller...? hmm, jag vet hur det kommer att sluta....fullpackad bil och tomt på kontot..inte bra, haha, kanske bäst att stanna hemma....;)

Nu ska jag göra mig fin för liten shoppingtur, hehe...
Puss och kram, leverbanan....

Inga kommentarer: