söndag 9 november 2008

Årsdagen av mina fina vän!

Hojt på Er!
En liten rapportering om min trevliga helg kanske kommer senare, men idag känns det oväsentligt. Istället.....
Ikväll tänder jag ett ljus för en kille, som jag en gång (och fortfarande)höll väldigt kär! Tyvärr, finns inte denna fantastiska vän längre i livet, men han efterlämnade sig en underbar liten son.
Många fina minnen har jag, och denna dagen, din årsdag, tänker jag lite extra på alla vackra händelser och ord som sagts och vem du var när du fanns i livet. När du fanns i livet hade många en egen bild om vem du var, men jag säger bara - De kände inte den killen som jag kände, för han var snäll, försiktig och ödmjuk. En underbar männsika!

Mina tankar går också till de nära och kära som han lämnade kvar. *kramar om er*
Som han brukade säga: -Jesus lever, minnet lever!

This one is for you!, jag vet att du gillade den!

1 kommentar:

Anonym sa...

FINT du skrivit om vår prins..
OFATTBART!!!!!!!!!
Kram... /Annsofie...