onsdag 19 november 2008

Hunnit mckt redan! :)

Halloj!

Ja, då åkte gubben i morse då...Själv klev jag upp m barnen, åt lite frulle och så kom min snälla mamma och hämtade barnen och skjutsade iväg dem till skolan och dagis.

Under tiden duschade jag och gjorde mig fin för dagen *skratt*
Upp till sjukhuset och träffade läkaren som inte gav mig ngt alls,vare sig medicin eller goda ord, hmm..näe faktiskt inte. Jag fick rådet att ringa min sjukgymnast och boka en tid hos henne för ev akupunkturbehandling igen. Så jag lär väl göra det då...

Var klar 09.15 och då åkte vi (mamma och jag) till E-center och handlade lite, sen apoteket och Alen och nu är jag hemma igen...
Tack mamsen för att du agerar taxi i tid och otid. Det är guld värt! Och för Er som inte vet eller har förstått det än, jag har inget körkort! Men jag håller faktiskt på att försöka ta ett för tillfället, går lite segt bara, då jag just nu ett tag har lite tidsbrist i mitt liv...Kan ngn kanske skapa 30 timmars dygn??? Skulle behövas ibland...

Men jag lovar att jag kommer att göra ett litet inlägg här när jag ska ut på vägarna och öva *skratt* så ni kan hålla er undan ;)

Nu ska jag faktiskt plugga ett par timmar, sen ska jag hämta hem barnen tidigt och bara mysa med dem resten av dan och kvällen. Kanske baka ngt med dem, spela spel eller om jag ska ta och plocka fram lite pyssel *L* har två barn jag som älskar allt m pyssel, tror jag har saker hemma så de kan måla gipsfigurer och göra magneter av dem, samt massa småskrot :)

Till middag idag serveras rotfruktsgratäng och hamburgare å lite sallad...helt ok onsdagsmat!

Ha nu en fin dag!
Puss på Er!

Inga kommentarer: