söndag 23 november 2008

Gonatt i blåsten!

Ja, nu är det snart dags att byta sovplats...

Ikväll kom den, tröttkoman, när det var som stressigast, har 2 deadlines (stora uppsatser) som ska vara klar och inlämnad 23.59 ikväll och är så långt ifrån klar de kan bli. Svåra, svåra och jag har inte haft ngn ro i kroppen,känner mig stressad hela tiden, över allt och ingenting. Är så himla mckt "saker" som ska lösas/fixas nu, både m skola, jobb, hem osv... M la barnen ikväll och jag skulle ringa upp kära Gurra (f´låt ringer imorgon), satt mig i soffan och på ngt konstigt sätt och vis tvärslocknade jag,( jag somnar i normala fall aldrig före 01-02- tiden då jag brukar ha svårt att varva ner) men ikväll somnade jag alltså före barnen och de sov då kl 20.00....
*suck*
Inser jue själv att skolarbetet kommer bli försenat men orken finns bara inte. Och även om orken nu skulle finnas kommer inte tiden att räcka, så försenad blir jag hur jag än beter mig :/

Efter att ha sovit på soffan i 3 timmar nu, så är det bara att kapitulera och bege sig de långa stegen till tandborsten och vidare mot sängen...

Stormar bra nog ute, skallrar i vardagsrumsfönstren och när man sitter på toa känns det som att befinna sig på ett bättre isolerat utedass *burr* blåser ganska kallt därinne... Med blåsten ser jag nu att snön (som jag önskat) också kommer blåsandes i liggläge, inte precis som den "julsnö" jag ville ha, där stora flingor faller lite fint. Men man får vara nöjd med det lilla, det är snö iaf. :)

Så till Er som är in och läser min blogg önskar jag en riktigt God natts sömn med vackra drömmar!

Gonattkramar

Inga kommentarer: