måndag 3 november 2008

Hej alla vackra, fina därute!

Idag har faktiskt inte hänt mckt alls förutom att jag levt i studievärlden...anser nog inte att jag är redo att tenta på grammatikdelen, men jag har väl inget val, antar jag *L* Ska nog gå bra...eller?

Pratat m Gurra en sväng, så kanske, kanske efter jag jobbat klart på lördag, hoppar jag på tåget till underbara Gefle för partaj!!! :)
Men det beror på....Jag vill jue så gärna....Saknar jue....Det är dags...

Ja, morgondagen ser just nu inte ett dugg roligare ut, men ska försöka ta en lång promme på fm iaf. idag har jag faktiskt inte vart utanför dörren *suck* å inte vet jag om jag blivit klokare heller...*L* På onsdag är det iaf klart och då kan jag börja ladda om för nästa tenta...

Tråkvecka, men förhoppningsvis med en superskojig helg!

Ha det bäst! Puss på Er...

1 kommentar:

Gurra sa...

Klart du ska komma till världens bästa Gurra :-) i helgen. Jag saknar dig oxå!! Lite party säger man ju inte nej till Kram kram
PS nu har jag hittat in på din blogg