måndag 1 december 2008

Jag spacklar fortfarande...

Halloj!

Dagen som sådan har väl vart ok... :) Var in till mamma i morse å träffade syster som hade sovit där, ja, vi träffades igår oxå för då var kära syster m karl här och när han åkte hem t Sthlm, så stannade hon kvar å drack starkvinsglögg m mig. Mycket gott!!! :)

Nu har de skrivit alla papper så nu är deras stuga såld. Vid 09.30 kom M å hämtade mig för en sväng ut på B.Hus för en "missad" julklapp till ett av systers barn, så nu är stockholmarna helt klara och bytta. Trevligt!

Var hemma vid elva igen, åt lite, bytte om å fortsatte slipa och spackla. *pust* Och där har jag befunnit mig mer eller mindre hela dagen, hehe så var det med den studiedan...Men jag vill så gärna bli klar, livsfarligt att sova i vardagsrummet, knäppte jue aldrig av tv:n (svårt, mckt svårt) så jag fastnade i div. nattprogram ;)

Nu ska jag strax titta på julkalendern m barnen, mysa lite, sen ska jag fortsätta med att måla golvlisterna.

Imorgon å resten av veckan jobbar jag på Fune, då ena chefen åker t Italien, skoj för dem å skoj för mig.

Ha en fortsatt fin kväll allihopa, det ska jag ha!

Pussar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste hälsa tjejerna från mig. Det är gott att höra att du trivs där ute, men går det att göra nåt annat??? *L*