fredag 26 december 2008

Oj oj oj, Aj aj aj....*skratt*

Oj oj oj! Aj aj aj! det är min summa summarum av gårdagens traditionella juldagskväll...

Hade en helt enormt superrolig kväll! Jag var jue lite orolig för min förkylning och den höll i sig, precis som oönskat.

Söta Maria och hennes söta bror Mattias kom först, och vi körde på med lite Wii (Tv-spel) sen kom Jocke m sin Helena, och Johan och vi fortsatte, med boxning, bowling och allt annat...*skratt*
Strax efter 21-snåret dök då Anna och Jimmy upp...Det surrades, spelades musik, Anna försökte lära mig hur jag ska göra för att bli bra på kort, Haha säger bara: Mission impossible...men skoj ändå...Vi shottade, jag fixade hederliga gallianoshots, och det blev nog några rena snapsar också...ner till krogen, köa en stund och in i värmen...hamnade på dansgolvet m tjejerna samt Annas PT haha, var bara att skaka på fläsket lite extra *skratt* Hur kul som helst! Och ja, där var jag precis hela kvällen...på dansgolvet.
I morse kan jag säga och fortfarande, ont i varenda del i kroppen, ett dunkande huvud men med ett leende på läpparna.
Tack alla som kom hem till oss och gjorde en krogkväll i Söderhamn, var länge sen det var så skoj att gå ut här!!!
Ett stort tack till mammi oxå som kom halvtre i natt oxå och hämtade hem sin "fulla dotter" såg till att Maria slapp gå hem, Johan fick vi med oss så han sov här han *L*

Åkte ut till Söderala och hämtade barnen vid 15-tiden, där bjöds det på helstekt entrecote, pot.gratäng och kantarellsås. Mmm...efterätt som Saga hade gjort nästan själv: Nogatparfait med hallonsås...Hon var så stolt min lilla, stora tjej :)
Och nu har vi nästan nyss lagt barnen och jag tror vi lägger oss själva snart oxå.

Kommer lite sköna kort snart, men vet inte vart jag lagt kabeln, haha, så oväntat då!
Kramar till Er........

Inga kommentarer: