söndag 28 december 2008

Trötter idag...

Halloj!

Ikväll är jag trötter...Klev upp med barnen strax före 08.00 imorse (skönt) åt lite frulle och kollade på Wall-E med barnen..väckte M vid halvelva...
Gräddade plättar till barnen och efter lunch åkte vi t E-center och B.Hus för att byta ett par julklappar som barnen fått dubbelt av. Köpte present t farfar och åkte t Söderala och gratulerade :)
Blev kvar en stund och surrade med dem, sen for vi hem, barnen lekte jättesnällt, M plockade lite här och där och jag gjorde pizzasallad och bakade pizzor...Mmm så gott efter all sill och dylikt.

Efter maten körde hela familjen bowling och boxning på tv-spelet *skratt* i 2!!! timmar... Och nu har vi lagt dem och de ligger och surar i varsin säng för att de fick lägga sig tidigt idag (kl är nu halvnio).
Imorgon och på tisdag ska jag in och jobba på sjukhusköket, sen är det helt plötsligt nyårsafton!
Usch, vad alla dagar bara försvinner, tycker inte ni det?

Nu ska jag gå och leta mina kockkläder och lägga ner i väskan och så ska jag ta en lång skön dusch, krypa in i morgonrocken, ta en kopp te och bara vara en stund innan jag ska sova...

Hoppas ni har haft en fin söndag!

Kram kram...

Inga kommentarer: