måndag 29 december 2008

Trötter...

Hej!

Idag har jag varit på sjukhusköket och jobbat...Och där ska jag sysselsätta mig imorgon mé.
Hur som haver är jag helt tvärslut i dag, så jag orkar inte blogga ngt idag.
M har precis skjutsat Saga till Filippa (kusin) där hon ska sova inatt och Oliver spelar just nu lite tv-spel. Här blir det en tidig afton, så jag orkar vara glad och pigg på jobbet imorgon ;) Men sen ska jag inte jobba förrän nästa måndag igen, så det är helt ok...

En liten fråga bara:
Vad ska alla göra på nyårsafton? Snälla berätta för mig?
Själv ska vi bara vara hemma och mysa, äta lite gott och om barnen orkar blir det kanske en sväng vid nyårsslaget ner till rådhustorget. M jobbar på em, han ska dela ut kulturstipendium, men då stannar jag och barnen förmodligen hemma...

Ha en fin kväll!
Kram...

Inga kommentarer: