tisdag 16 december 2008

Det blir operation...

Hallo, hallo...

Så då åkte vi till Hudik idag då. Saga ville stanna hemma hos mormor istället och det var faktiskt jätteskönt att bara få fokusera på Oliver idag...
Efter lite undersökningar och samtal konstaterade läkaren att en operation var nog det bästa alternativet. Nu pratar vi inte om ngn stor komplicerad operation utan om borttagning av delar av halsmandlar samt polypskrapning.
Känns jättebra att äntligen fått klart att det inte fungerar som det är nu, men jättejobbigt att behöva söva min lilla skrutt, vi har gjort det förut och det är så jobbigt att känna hur lealös han blir, himlandet med ögonen precis när verkan sätter in...
Usch, verkligen inget jag önskar att ngn skulle behöva gå igenom. Men vi skulle få tid efter julhelgerna så vi fick ha det skönt över julen.

Sen for vi hem, lagade mat, köttfärsbiffar idag. Och idag var det även "time" att baka mina skånska pepparkakor, då degen skulle stå i kyl 2 dygn innan.Så goda, Mmm....

Haha, måste berätta: M la barnen ikväll, sa gonatt, och de somnade (trodde vi) efter en timme hör jag ngt ljud nerifrån, M springer ner och kollar...*skratt* Oliver har då klivit upp, bäddat sängen, klätt på sig och dragit upp rullgardinen och var redo att åka till dagis. Jaa, vad säger man. Var bara att förklara att natten knappt hade börjat...Kunde blivit en lång natt det där! Detta var vid halvnio det!

Nu har jag pratat en lång stund med Maria i fonen, men mckt som skulle avhandlas *L* då kan man inte bara fatta sig kort heller. Och nu har jag fastnat i Titanic, igen...undrar hur mycket jag ska gråta ikväll då, med tanke på mina senaste dagars blödighet.

Ha det gott resten av kvällen...

Pussar...

Inga kommentarer: